Markéta Reedová

Už nejsem členkou Rady hl. m. Prahy s působností pro oblast evropských fondů, zahraniční politiky a protikorupčních opatření. 15. prosince 2009 jsem rezignovala, protože kolegové nepřijali strategii proti korupci, kterou jsem vypracovala. Ve volbách v roce 2010 do pražského zastupitelstva chci na kandidátce politické strany Věci veřejné nabídnout Pražanům svou vizi, jak by měla Praha fungovat!
www.reedova.cz
  • Počet článků 61
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4342x

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Markéta Reedová

O šestnácti dýních aneb tým snů pro Strakovku

Dvacet let po sametové revoluci se stal premiérem bývalý komunista. Ministři naší nové, plnohodnotné, nepolitické, překlenovací a letní vlády odborníků se budou hledat až po velikonocích. Zkusila jsem vybrat pro klíčové posty vládní šestnáctky úspěšné lidi z praxe, poradce politiků a odborníky na slovo vzaté – v zásadě by se dal označit za tým snů současné politické garnitury.

9.4.2009 v 10:25 | Karma: 22,40 | Přečteno: 2918x | Diskuse| Politika

Markéta Reedová

Face to face nebo Facebook?

Crrr, crrr, zvoní mi mobil uprostřed hlavního chodu v průměrné bruselské restauraci. Kdo mě může volat tak pozdě večer, napadá mě a hledám vysvětlení na displeji. Číslo je cizí. Ola, this is Carlos, Carlos from Buenos Aires. – Nevěřím vlastním uším, právě mi volá člověk, kterého jsem viděla naposledy právě v Argentině, desítky tisíc kilometrů daleko, před třinácti lety...

16.2.2009 v 16:30 | Karma: 23,59 | Přečteno: 5348x | Diskuse| Média

Markéta Reedová

Vadný voják Švejk Jiřího Paroubka

Premisa 1: Jiří Paroubek jasně přikázal svým oranžovým ovečkám, aby si v krajích nezačínali s modrými nepřáteli. Premisa 2: Na post jedné z hlavních soc-oveček pana předsedy se svou pílí vypracoval Michal Hašek. Závěr: Michal Hašek se domluvil s lídrem ODS v Brně Milanem Venclíkem, že společně zruší poplatky v nemocnicích a čtyři roky budou vládnout na jižní Moravě.

19.11.2008 v 15:45 | Karma: 22,76 | Přečteno: 3654x | Diskuse| Politika

Markéta Reedová

Podpora kultury je politické rozhodnutí – ne že ne

Kulturní granty, které rozdělujeme na pražském magistrátu, jsou předmětem sváru. Nalezení uspokojivého grantového systému by se zřejmě rovnalo objevu hodnému Nobelovy ceny (nejspíš za mír). Po zastavení grantů kvůli (díky) Kratochvílově žalobě se ozvala řada umělců s tím, že nepřežijí. To říká mnohé...

4.9.2007 v 12:59 | Karma: 17,14 | Přečteno: 1913x | Diskuse| Kultura